Salgsbetingelser

Dersom du har behov for å kontakte oss før, under eller etter ankomst dato er vi tilgjengelig mandag – søndag 10:00-16:00. Vi kan kontaktes via telefon (+47) 777 50 100 eller e-post booking@polaria.no.

Bestillingsvilkår

Din bestilling er bekreftet når du mottar bekreftelse med reservasjonsnummer. Vi anbefaler alle våre gjester å skrive ut bekreftelsen og ta denne med til oppmøtestedet. Du må være minst 18 år for å gjøre en bestilling gjennom Stiftelsen Polaria.

Betaling og sikkerhet

Betaling skjer når bestilling gjennomføres. Stiftelsen Polaria er ansvarlig for selve transaksjonen, og at korrekt beløp trekkes fra din konto. Dersom betalingen ikke ble fullført fra din side vil det ikke bli opprettet noen bestilling. Alle personlige opplysninger blir behandlet konfidensielt. Kun Stiftelsen Polaria vil ha tilgang til ditt navn og din kontaktinformasjon. Denne informasjonen vil bli brukt for booking håndtering (endring/kansellering av booking) og kan bli brukt i diverse markedsundersøkelser.

Avbestilling/endring fra din side

For å avbestille eller endre din bestilling, må du ta direkte kontakt med Stiftelsen Polaria. Avbestilling gjøres ved å kontakte booking@polaria.no. Stiftelsen Polaria har ingen kontroll over den valutakursen som vil bli beregnet for refusjon til kredittkort og kan ikke ta ansvar for eventuelle tap av midler. Vi gjør oppmerksom på at Stiftelsen Polaria ikke betaler eventuelle kostnader for internasjonal bankoverføring. Gebyret dekkes av refusjonsbeløpet (ca. 50 NOK ved bruk av internasjonal bankoverføring).

Følgende tidsfrister gjelder:
– Avbestilling kan gjøres frem til 24 timer før ankomst med full refusjon
– Avbestilling under 24 timer før ankomst/oppstarttidspunkt gir ingen refusjon

En endring fra din side betraktes som en avbestilling.

Forsikring/avbestillingsbeskyttelse

Vi anbefaler alle våre kunder og selv sørge for gode forsikringsavtaler før reisen, i tilfelle sykdom, reisegods, ulykke, ansvar og lignende.

Kanselleringer/vesentlige endringer

Kanselleringer/vesentlige endringer kan forekomme ved:

  • Vedlikeholdsarbeid
  • Utbyggingsarbeid
  • Nedstenging av attraksjonen

Dersom slik kansellering/vesentlig endring skjer, og du ikke aksepterer det alternative tilbudet du mottar, tilbakebetaler vi 100%. Stiftelsen Polaria har ingen kontroll over den valutakursen som vil bli beregnet for refusjon til kredittkort og kan ikke ta ansvar for eventuelle tap av midler. Vi gjør oppmerksom på at Stiftelsen Polaria ikke betaler eventuelle kostnader for internasjonal bankoverføring. Gebyr dekkes av refusjonsbeløpet. Stiftelsen Polaria står ikke ansvarlig for evt. forsinkelser av refusjonsbeløpet.

Grupper

Ta kontakt med oss på e-post dersom dere ønsker å bestille for større grupper.

Prisgrupper

  • Studentpris gjelder kun med gyldig studentkort.
  • Pensjonist/Honnør rabatt gjelder for gjester fylt 67 år eller over med gyldig honnørkort. Nødvendig dokumentasjon må fremvises ved ankomst.

Reklamasjoner

Vi gjør oppmerksom på at ved eventuelle reklamasjoner eller andre anførsler knyttet til det enkelte produkt, må Stiftelsen Polaria kontaktes i betimelig tid. Det Stiftelsen Polaria sitt ansvar og sørge for at både sikkerhet og leveransen av produktet er i tråd med beskrivelsen.

Vi ønsker deg velkommen til Polaria og håper du får lærerik og unik Arktisk opplevelse!